خانوما ۴مغز گرمیه بخورم یا خوبه
ضرر ندارع؟

۹ پاسخ

اجیل خیلی خوبه

من سه ماه اول بارداری م کلا خوردنم شده بود مغزیجات پسته بادوم گردو دیگ این ماه نمی‌خورم گرون شده خدایی😬😂 رفتیم چند قلم میوه خریدیم شد ۱ تونن

نه چه ضرری نوش جون😋

نه چ ضرری مقوی هم هس بخور

ن مشکلی نداره فقط خام
نمکی نباشه

خیلیم خوبن

نه خوبه اتفاقا

ن اتفاقا خیلی خوبه من همیشه میخورم

مغزیجات ک خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان حلما و هانا مامان حلما و هانا ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری