این شربت برا چیه؟

تصویر
۳ پاسخ

دکتر برا پسرمنم‌نوشت..کم‌وزن و بی اشتهاست

من دارم برا دخترم استفاده میکنم خوبه

اشتها آور
برای اسهال هم میدن
سیستم ایمنی بدن هم بالا میبره

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان Arsam.Aras🥑💚 مامان Arsam.Aras🥑💚 ۵ ماهگی
مامان دلی🍎🍭 مامان دلی🍎🍭 ۱۲ ماهگی
مامان لیانا👶🎀 مامان لیانا👶🎀 ۵ ماهگی
مامان وروجک👶🏻💙 مامان وروجک👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان وروجک👶🏻💙 مامان وروجک👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۴ ماهگی