نون شیرمال ضرر داره من خیلی میخورم

۳ پاسخ

اگه دیابت نداری نه اشکالی نداره که
نوش جونت

و منی که الان دارم میخورم چرا باید ببینم 😂😁

شکر داره خب زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۲ ماهگی