خانما یکم ک وایسم زیر دلم دردمیگیره چرا؟

۱ پاسخ

ی کم بگذره بهتر میشه.تو این هفته این درد طبیعیه.بعدش خوب میشه با نشستن مشکل پیدا میکنی😂دو هفته بعد وایستی کمر تیر میکشه.هر روز یک سوپرایز جدید

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم❤️ مامان پسرقشنگم❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری