مامانا صدک 19 خطرناکه؟ 🤔🤕

۶ پاسخ

خطرناک نیست ولی یکم ریزه بهتره با تغذیه و دارو یکم تپلیش کنی

من شنیدم زیر ۱۰ خطرناکه
صدک ۱۹یعنی از ۱۹ درصد بچه ها وزنش بیشتره از ۸۱ درصد بچه ها وزنش کمتره
بنظرم وزنش پایینه، با دکترت مشورت کن عزیزم

منم صدک 23 بودم🥲ولی نیاز هست بچه بیشتر وزن بیاره

نترس شروع کن لیدی میل بخور وتخم مرغ آب پز انشالله خوب میشه

وزنش کمه چند بود وزنش چند بود چند هفتگی ؟

نه زیر ۱۰,خطرناکه ولی زیر نظر بایدباشی پودر و اینا بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری