۱۸هفته و ۵روز واسه انومالی خوبه؟

۵ پاسخ

اره خوبه

من۲۲هفته رفتم این دومی غربالگری نرفتم

زود تر برو

۱۸ برو

من میخاستم ۱۹ هفته برم زنگ سنوها میزدم می گفتن تا قبل ۱۹ باید بیای من دقیقا ۱۸ هفته رفتم شمام سریع برو

سوال های مرتبط

مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان گوگولی👼 مامان گوگولی👼 ۱۷ ماهگی
مامان لپه مامان لپه ۱ سالگی