۴ پاسخ

از ۲۸ هفته به بعد که ماه های امن حساب میشه سرویکس خیلی زیاد اهمیت نداره ولی خب مواظبت کنیم بهتره

من ۲۸ هفته رفتم میگفت دیگ الان مهم نیس ولی خب دهانه رحم بسته بود

من ۲۳ هفته از دکترم پرسیدم
گفت الان دیگه مهم نیست چرا میپرسی
ولی نباید دیگه خودتو زیاد فشار بزاری
هربار سونو دهانه رحمم نگا میکنه میگه بستس

تا اخر بارداری باید مواظب بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵هدیه ی خدا🩵 مامان 🩵هدیه ی خدا🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 ۱ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی