سلام خانما سنو ان تی هزینش چندشد؟

۷ پاسخ

سلام مهربون ان تی پیش کی رفتین؟

۷۳۰ تومن

من ۱ سونو ۱۱۰۰ ازمایش دادم

۹۰۰تومن

۱۴۰۰

برای من ۱۴۰۰

با بیمه تامین اجتماعی ۸۰۰ هزار😑😂

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوما🫀 مامان سوما🫀 ۱ ماهگی