یه سوال سونو ان تی داخلیه یا شکمی خیلی از داخلی میترسم

۱۰ پاسخ

شکمی هست عزیزم

شکمی من داخلی یعنی واژینال یک بار رفتم هیچ حسی نداره عادیه

اره زیادی هم نخوری چون بعد میری ازمایش شاید ازمایش قند هم باشه

من شکلات خوردم با یک کیک

نترس شکمی و اینکه حتما مستانه ات پر باشه قبل رفتن داخل اتاق چیز شیرین بخور بچه تکون بخوره

خداروشکر چون بار اولمه برای همین سوال کردم

شکمی هست

شکمی هستش

شکی داخلی که دیگه نمیگیرن بارداری

شکمی هستش

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥😍 مامان جوجه🐥😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری