مامانا تو هفته من به شکم خوابیدن بد که نیست؟

۴ پاسخ

من تو ماه اخرهم گاهی رو شکم میشدم 😅😅😅😅

نه ولی اروم اروم پوزیشن خوابت رو تغییربده تا برات عادت بشه گلم

بد نیس ولی سعی کن نخوابی،از الان ب پهلو چپ بخواب کم کم که عادت کنی برا بعد سماهگی

سعی کن نخوابی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان 💙نی نی💙 مامان 💙نی نی💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری