تیر کشیدن زیر شکم با سرکلاژ میتونه انقباض باشه؟؟؟

۳ پاسخ

منم گاهی همینجوریم دوروزه شده واژنم دردمیکنه سرکلاژم هستم کلی استرس دارم ولی میدونم این استرس همش الکیه چون روال بارداری همینه

نه عزیزم فقط زیاد نشین بیشتر دراز بکش منم سرکلاژم هر وقت خیلی میشینم تیر میکشه

ن انقباض نیس استراحت کن بهترمیشی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایسان مامان ایسان ۵ ماهگی