سلام خانما کوچولوهاتون چند ماهگی نشستن؟؟؟

۷ پاسخ

۶ماهگی خودش تنهایی مینشست

پسر من با نشستن دوس نداره هر بار میشونمش گریه میکنه دوس داره رو زمین بخوابع😂😑

پسر من هم با کمک میشینه

دختر من الان رفته تو ۶ ماه با کمک بالش میشینه مستقل ۴ ثانیه بعد ولو میشه

دیگه شما الان کم کم تو بغل خودت بشونش عزیزم، بعد یکی دوهفته با کمک بالش و پشتی بذار بشینه

من دیروز شده ۶ ماه هنوز نمیشینه خودم نخواستم قبل ۶ بشینه

میگن بچه دختر زودتر میشه تا پسر

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۴ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان هانا🩷🎀 مامان هانا🩷🎀 ۱ سالگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی