دخترم گردنشو بلند میکنه ک پاشه بشینه اما فقط در این حد تلاش میکنه 🤣
به خدا الان یسریا میگن از ۳ ماهگی😂😂
۶ماهگی
مهوا کم کم میشینه اما باید از بغل بگیرمش،بعد یکم ک میمونه،خودش یهو ولو میشه میفته زمین😂
من هنوز نمیشونمش
ولی از وقتی چار دست و پا یاد گرفته، سه روزی میشه یه وری میشینه خودش😁
مدل لاتی میشینه یه قلیون کم داره جلوش فقط🤦🏻♀️😂
از شش ماه و نیم شروع کرد کم کم ،الانم بعضی وقتا میوفته بنظرم تا اخر هفت ماه دیگه کامل بشینه بدون افتادن
هنوز بدون کمک نمیشینه. بالش شیردهی میذارم دورش میشینه. در این حده فقط
از من هنوز ننشسته🥺
پسرم تقریبا شیش و ماه و نیمش بود نشست
پسرم هنوز نمیشنه🥴🥴
ااخر ۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.