خانم ازمایش زیرماله چیه میشه بگین بهم خوبه یانه

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم قرص تیرویید میخوری ؟
رفتی به سمت پرکاری ؟ زودتر به دکترت نشون بده شاید نیاز باشه داروتو کم و زیاد کنه

یکیش مال تبروئیده

تیروئید تون یکم کمه
قند خونتون هم نرماله

سوال های مرتبط

مامان آیشن و ائلشن مامان آیشن و ائلشن ۱۰ ماهگی
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فسقل مامان مامان فسقل روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری