۶ پاسخ

کم کم میره ازهورمون هامون هست من تقربیا از۱۹هفته کم شده ولی کامل نرفته

من هر روز سردردم
دارم دیوونه میشم

اره منم شبا سردرد میگیرم

من تو هفته های شما انقدر سردردام شدید بود که یه شب درمیون دکتر بودم

منم جدیدا سر درد دارم بیشتر هم از بعدازظهر شروع میشه

اره .صبح و شب

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد