بجه ها عدسی خوبه ت شیردهی من خیلی میخورمـ.

۳ پاسخ

نفخشا بگیر .
اگه افسردگی نداری خوبه

یبوست نمیشی خوبه

آبگوشت خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویان 🩵 مامان نویان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی
مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی
مامان بردیا جان🐣 مامان بردیا جان🐣 ۴ ماهگی