سلام خانما چطوری از بچهاتون تست حساسیت میگیرید؟

۱ پاسخ

هرچیزی که الرژنه رو دفعه اول که میدی چیز دیگه و جدیدی نده بعد ببین علائمی مثل کهیر، قرمزی، یبوست، اسهال، پیدا میشه یا نه. تا سه روز تکرارش کن

سوال های مرتبط

مامان اقا سهیل مامان اقا سهیل ۹ ماهگی
مامان ماهلین✨🥹 مامان ماهلین✨🥹 ۷ ماهگی