من هیچی تست نگرفتم
اصلا یبارم نگرفتم
البته از رو لج حرفای اینیستاگرامی ک واقعا چرت یکیش همین تست حساسیت
😐😐بچه چرا باید ب هویج سیب زمینی یا نخود فرنگی مثلا حساسیت بده اخه
اره میگیرم
قرار نیس کار خاصیکنیم که سه روزپشت هم از یه ماده غذایی میدیم
من همینجوری هلو دادم بهش خدا رحم کرد کم دادم تست نگرفته بودم حساسیت داد، همه چی رو تست بگیر
نه اصلا
من نگرفتم
من اصلا تست نگرفتم
من نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.