۹ پاسخ

برا من دکتر ازمایش نوشته

شاید وقت زیاده

ازمایش و بعضی از دکترا مینویسن وگرنه فقط سونو

نه فقط سونو

قبلا بود سر دختر اولم الان نه فقط سونو

ن گلم

نه فقط سنوگرافی انومالی با اکو قلب بچه

نه ازمایش غربالگری دوم 15تا 18هفته میگیرن که خیلی دکترا نمینویسن دیگه

نه عزیز

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری