خانوم ها آزمایش انومالی هزینش چقدر ؟

۶ پاسخ

من بیمه تکمیلی داشتم رایگان شد نمیدونم ازاد چنده

۳تومن شد برای من آنومالی

5500شد برا من آزاد

انومالی ازمایش نداره ، حتی الان ب ازمایش ان تی هم اهمیت نمیدن

من ۱۲بهمن انجام دادم ۳۰۰خرده ای شد آزمایشگاه خصوصی آزمایش همین انومالی دادم

یک و نیم.

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان ماهوروماهراد🍋 مامان ماهوروماهراد🍋 ۶ ماهگی
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری