۷ پاسخ

منم چون درد شدید داشتم رفتم سنو

منم فقط سمت چپم درد میکنه

منم دو روز رو زمین بودم فقط باید استراحت کنی

طرف چپ بخواب واستراحت کن حداقل دو روز استراحت کن حتا یه لحظه هم سر پا نباش .منم اینطوریم با استراحت یکم بهتر شدم

موقع سنو هم به دکتر توجه کردم همش سمت چپ دستگاه گذاشت

اگه شدیده وقابل تحمل نیست نه طبیعی نیست

دقیقا منم همینطور امروز از صبح مردم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان Alisan مامان Alisan هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود🫠🫛 مامان نخود🫠🫛 هفته سی‌ونهم بارداری