۵ پاسخ

هیچی نمیخوره جز شیر خسته شدم از بس براش چیز میز درست کردم و ریختم دور

هرچقدر بخوره

من ک هر چی دم دستم میاد میدم ،میوه ،غذا ی روز میبینی هیچی ندادم 🤣🤣ی روز چند وعده ،عاشق بستنی و میوه است

اوووف دق کردیم با نخوردن بچه هااا

والا پسر منکه کلا تعطیل از همه چی فقط!شیر خودمو شیر خشک تف میکنه نمخوره 😚🥰😍

سوال های مرتبط

مامان اَبرا خانوم مامان اَبرا خانوم ۱ سالگی