اسم آلا قشنگه؟ برا دختر

۱۲ پاسخ

سلامت باشی

پسر عموم اسم دخترشو گذاشته الا من خوشم نمیاد

هرچی ک خودت وهمسرت دوس دارین قشنگه عزیزم💖

آلما یا آیلا بزار

عزیزم ببخشید شما چند تا بچه دارین

آلما قشنگتره

اره اسم خواهر زادم آلا هستش خیلی بامزه وشیرین زبون میشن آلا هااا😅

نه بنظرم تو ترکا معنی آلا میشه بیااا

نه

به نظرم

بله زیباست

بنظر من قشنگه

ن....

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۷ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان نیل🌙🥹🦜 مامان نیل🌙🥹🦜 ۳ ماهگی
مامان نی نی 👧 مامان نی نی 👧 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد