ارهههه
به نظر من خیر
نه اصلا
نه ب سلیقه من نیست
اسمای قشنگتری هم هستن
وااای عزیزم چ ناز ماشالا🥰🥰🥰
جااااااان،چشم بد دور
زیباست.ی قشنگتربذار
با احترام نه:/
قشنگهه اتفاقا😍
خیلی قشنگهه
نه ..
خیلی قشنگه 😍
ن جالب نیس این اسم ترکیه اییع با یه فامیلی ترکی هم قشنگ میشه
نه جالب نیس زیاد
اره
عروسکه
اسم یه خواننده ای در ترکیه هس
خیلی زیباست😍
نامدار باشه عزیزم
اسم کاملا سلیقه ایه عزیزم،با احترام سلیقه من نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.