اسم ماندانا قشنگه برای دختر ؟

۸ پاسخ

عالیه 😍😍 منم اسم دخترمو میزارم ماندانا شوهرم خیلی دوس داره

خیلی قشنگ

خیلییی قشنگه اصیل

خودم میگم آوا همسرم میگه ماندانا
اسم پسرمم کوروش هست
میگه اصیل و ایرانی باشه

عزیز اسم باید برا خودتون قشنگ باشه و حس خوبی بده به آت .

خیلی😍

اره خیلی

اصیل ترین اسم ایرانیه و واقعا قشنگه😍😍

سوال های مرتبط

مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان نیل🌙🥹🦜 مامان نیل🌙🥹🦜 ۳ ماهگی
مامان نی نی 👧 مامان نی نی 👧 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد