خانما من ۳۲هفته رفتم سونو
باز سونو دارم؟؟

۲ پاسخ

ا الان سونو 36هفته رو باید بری ببینن بچه در چه وضعیتی هست و وزنش چقدره

اره بیوفیزیکال میفرستن منو تاالان سه بار فرستادن 😑

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری