امروز رفتم سونو.۳۲هفته و سه روز بودم.
چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

زايمانمون يكيه😁

تاریخ زایمانت با تولد من یکیه😁

همه چی خوبه عزیزم وزنشم خوبه 2کیلوعه

همه چیش خوبه عزیزم ❤️

خوبه خداروشکر 🙂

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری