۷ پاسخ

شیرخشک ببلاک بهترین شیر خشکه

عزیزم براش ابتامیل بده

نان کامفورت

از دکترش بپرس که چی بدی بهتره

ببلاک

اگر بچه هیچ مشکلی نداشته باشه نه کولیک نه رفلاکس و... نان ساده بهترین گزینس
ولی اگر مشکلی اومد سراغش باید شیرخشک مربوط به همونو بگیری استفاده کنی

من ک نان میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ ۴ ماهگی
مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی