۸ پاسخ

من که میخورم از بیرونم میگیرم آویشن و پنیر پیتزام داره سس قرمزم میزنم و نوش جان 🫢🫢😂😂😂بخور هیچی در حد نرمال ضرر نداره

من خیلی وقته هی میخوام بخورم ی طرف ضرر داره یطرف وزنم زیاده نخوردم😢

بخور بره😁

نه چه ضرری

والا بیرونم بخوری ضرر نداره

بخور بابا سخت نگیر
من تنها چیزی ک از اول حاملگی دلم میخواد میخورم پیتزاس چه بیرون چه خونگی

ن چ عیبی داره

پیتزا چرا باید ضرر داشته باشه بخور بابا

سوال های مرتبط

مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی