برای ازمایش گلوکز از کی ناشتا باشم

۳ پاسخ

8الی ۱۲ساعت

وای خدا کمکت کنه من ساعت هشت رفتم ازم خون وادرارگرفتن گفتن پودرمون تموم شده رفتن بیارن صب کنید تابرسه خلاصه یک ونیم هم صبر کردم تاپودر برسه بعد چهاربارخون دادم تاساعت 14موندم اونجا ناشتا خیلیم خسته شدم

از ۹ شب قبل

سوال های مرتبط

مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری