۶ پاسخ

عزیزم اصلا مشکلی نداره نگران نباش فقط ماه آخر چون بچه جاش تنگ‌میشه نباید زیاد به پشت بخوابی

در حد چند دقیقه اشکالی نداره ماما روش پهلو به پهلو شدن گفته آروم با فشار آرنج بیا رو کمر چند تا نفس عمیق بکش و بعد بچرخ این یعنی در حد کم مشکلی نداره

در حد چند دقیقه اشکالی نداره.از هفته ۱۶ به بعد نباید بخوابید
بخاطر تنگ شدن جای بچه ام نیست بخاطر اینه که بچه همینجوری که بزرگ میشه و وزن میگیره به رگ اصلی که مسئول خونرسانی هست فشار میاره و برای بچه خطرناکه.

من از زمانی فهمیدم باردارم ب پشت نخابیدم در این حد حساسم الان دیگه ن پهلو برام مونده ن لگن خدا کمکم کنه بقیه راهو. ولی فک کنم از ۱۶ هفته دیگه نباید ب پشت خابید

کوتاهش اشکالی نداره.

اینجور که من شنیدم درحد چند دقیقه و اینا مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو کوچولوم مامان گردو کوچولوم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری