سلام مامانا تپش قلب گرفتم رو 106 خطرناکه ایا

تصویر
۲ پاسخ

اب بخور چند لیوان
دراز بکش بخواب اگ خوب نشدی برو فشارتو حتما چک کن

سلام عزیزم آره فعلا خوبه به ۱۱۰ تا ۱۲۰ برسه خطرناکه
منم ۱۰۵ بودم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار😍 مامان کوهیار😍 ۴ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری