شیر خشک نان خوبه با آپتامیل

۶ پاسخ

من ببلاک۱ میدم نزدیک ب شیر مادر اما نان و اپتامیل دایی ب بچش داد خیلی زود درشت شد اینم خوب نیس بچه رو غیرطبیعی کرد ب ۹ ماهه‌ها نمیخوره بنظرم شیرخشک سبک بدی ب بچه و بزاری وزن طبیعی بگیره خیلی بهتره تا یهو بخوای با شیرخشک چاقش کنی

نان سنگینه وزن دهی خوبی دارا
آپتامیل سبکه وزندهی نرمال

نان خیلی وزن میاره جلو
ولی اپتامیل خوبه من اپتامیل میدم نسبت نزدیک تر به شیر مادر هستش

من آپتامیل خریدم

آپتامیل بهتره

من بچم شیرخشک نان میخوردخیلی خوب بودوزن گیریش بچممو تپلی کرد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۱۲ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی