۳ پاسخ

فکر کنم تو ای یو ای اینجوری میشه از عوارض داروهاشه اخه یبار منم ای یو ای کردم چند روز بعدش یه سردرد فاجعه باری اومد سراغم ک نگو ایشالا زودی خوب میشی میدونم خیلی بده سعی کن بخوابی

کافئین بخور.نسکافه یاقهوه به مقدارکم

ممکنه باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
فقط خدا🌸 فقط خدا🌸 قصد بارداری