۱۰ پاسخ

وااای منم‌بخداا🫣😁😁

من دلم فقط کباب میخاد
ولی اونجوری که خوشمزه باشه به دلم بچسبه نیستن انگار

بستني 😋

ذرت بخور

منم اینجوری ام

منم همش همینم البته من میدونم چی دلم میخاد اما خب نمیشه، دلم نوتلا و کره، زرشک پلو چرب و ته دیگ و مرغ زعفرون فراوون، شیرینی خامه ای و کیک و....

همچب میتونی بخوری

پاشو الویه درست کن😁

واااا چه سوال جالبی😂

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری