واکسن دو ماهگی🥲💔🤒

تصویر
۸ پاسخ

این کیسه ها بدرد میخورن؟
توش اب یخ میشه ریخت یا داغ؟

من دیروز ۴ ماهگی زدم

اول کمپرس سرد گذاشتی یا گرم ؟؟؟

من ۲۷ باید برممم🥲

پاهاشو ببند که تکون نده دردش بیاد

پنجشنبه میشه دوماه☹️

من دخترم پس فردا واکسن دوماهکی داره
چیا باید اماده کنم براش؟

عزیزمممم

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان مهرسا ،ماهان💙 مامان مهرسا ،ماهان💙 ۱۴ ماهگی
مامان النا💕🌱 مامان النا💕🌱 ۹ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی