۱۴ پاسخ

من میدم عزیزم
ولی زیاد دوست نداره

من سه روزگی دادم تا یک ماهگی بعد از وقتی اومده امسال میریزم تو پستونک سرلاک خوری خوره

من میدم خودشم خیلی دوس داره

من میدم دوست داره

من همیشه میدم

منم دادم

من میدم

من ک دادم

نه نمیدم چون ب شدت یبوست آور

من میدم ولی چون زود تو گلوش گیر میکنه ابشو میگیرم میدم ییوست هم نمیشه

من ميدم هميشه دوس داره

من دادم دوست داره

من دادم

من همیشه میدم بهش، چرا؟
خیلی هم دوست داره

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان یسنا گلی🖇️🥹❤️ مامان یسنا گلی🖇️🥹❤️ ۱ سالگی
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👶💙شاهان مامان 👶💙شاهان ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ترنم و حسین مامان ترنم و حسین ۸ ماهگی