۴ پاسخ

۳۷که طبیعیه
دخترمن اکثر اوقات دمای بدنش۳۷

عزیزم 37 و نیم به بعد تب
دمای طبیعی بدن بین 36 تا 37/۵

ن لباساشو کم کن اگه نشد پاشویه کن استامینوفن فکر نکن خوبه هی هر سری چیزی میشه بش بدی
رو کبد میگن اثر داره

آخرین بار کی دادی؟

سوال های مرتبط