خانوما حالت تهوع داشتن تو این ماه طبیعیه ؟؟؟

۷ پاسخ

منم هنوز دارم

منم دارم خیلی شدید

ن عزیزم اگه شدیده طبیعی نیست و باید با پزشکت در میون بذاری اما اگه کم و گذریه و بالا نمیاری ن

منم دارم

اگه میبینی زیاده و ادامه داره بهتره به دکترت بگی

اره گلم یه چندوقتی داری بعد دوباره کم کم میشه نزدیک زایمان برمیگرده

حالت تهوع تو هر ماهه بارداری طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد