سلام عزیزان حالت تهوع توی ماه من طبیعیه؟دندون درد هم دارم😷

۲ پاسخ

منم هر روز صبح حالت تهوع دارم هیچ مشکلی ندارم

خیلی که طبیعی نیست ولی من از اول به شدت داشتم هنوزم دارم ولی از شدتش کم شده

سوال های مرتبط

مامان توت کوچولو🎀 مامان توت کوچولو🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا🩷رادین🩵 مامان دیانا🩷رادین🩵 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی