معنیش چی میشه؟

تصویر
۵ پاسخ

سونو واژینال اگر بوده باید قلب دیده می‌شده

یه هفته دیگه برو اکی میشه اون کانون اکوژن قلبشه

من دیگه بیخیال شدم هر چی خدا بخاد...

ضربان قلب نداشته😭 استرس منم هست هنوز. نرفتم سونو
دکتر احتمالا بگه ۱۰ روز دیگه تکرار کنی

فک کنم زود رفتی چون ضربان قلب نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی💙🐣 مامان جوجه طلایی💙🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان 🌼مهناخانوم🌼 مامان 🌼مهناخانوم🌼 ۱ ماهگی