۴ پاسخ

الان فکر میکنی استودیو مذهبی مثلا بری خودشون چاپ میکنن میدن بهت؟نه عزیزم پرسنل چاپخونه ها همه مردن اکثرا و چشمشونم پره بیکارن مگه بشینن دونه دونه اون همه عکس رو نگاه کنن

مسیر خوشبختی تو خیابون بهجت

یه آتلیه هست تو لادن ۵ .تقاطع اول سمت راست
خانومه خادم حرمه و خیلی خانوم خوبیه
کلی هم وقت میذاره
قیمت و کارش معمولیه

استودیو مذهبی چیه دیگه

سوال های مرتبط