سونو رشد چند بار میریم

۷ پاسخ

منکه تا الان دوبار رفتم

۲۸
۳۲
۳۷رفتم
خودت دوس داری برو وضعیتشو میفهمی

من ۲بار رفتم ۳۰ هفته و ۳۶ هفته

اگر کم باشه باز دکتر میگه چه هفته ای بری اگر نا همان یکبار

یک بار یا دوبار اگ رشدش کم باشه بیشتر میفرستن.

من دوبار رفتم تاحالا ولی احتمالا اخرا ی بار دیگم بفرستنم

یبارعزیزم

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری