چراازمایش غربالگری ازاده ۳تومن هزینه اشه

۳ پاسخ

اره حدودا چون مال من شد ۲تومان
حتما الان حدود ۳ میشه

برای طرح جوانی جمعیت چند ساله بیمه شو برداشتن که تا اگر کسی توانشو نداشت انجام نده

اگه اتومالی برو دولتی اگه ان تی بیرون انجام بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان مانی و کوروش🧿 مامان مانی و کوروش🧿 ۱ سالگی