۸ پاسخ

دخترا میگم این سنو آنومالی بود غیر از این سنو سنویه قلب هم هست که میخان ببینن که قلب سلام یا خدایی نکرده سوراخ نباشه؟

همه چیز نرمال بوده

همچی نی نی خوبه


این گزارش سونوگرافی ناهنجاری، تمام ساختارهای آناتومیکی اصلی جنین را در محدوده طبیعی برای سن بارداری مشاهده شده توصیف می‌کند و هیچ ناهنجاری ساختاری یا نشانگر ژنتیکی (soft marker) مهمی در زمان انجام سونوگرافی گزارش نشده است.

اینم ترجمه

تصویر

این واضح تره

تصویر

سلام نی نی دختره

نی نیت دختره اره؟

خیلی تار هستش

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی
مامان مجاهد⁦❤️⁩ مامان مجاهد⁦❤️⁩ هفته بیست‌ویکم بارداری