۱۱ پاسخ

دیکه سالگرد میگیریم ☺️

بستگی به سلیقه هر کس داره من کلا ماهگرد نگرفتم یعنی میخواستم اما اصلا نمیشد

نه دیگه بعدیکسالگی میشه سالروز تولد

عزیزم قرار نیس حتما شیک باشه عکسامون هرماه میشه باهمین لباس خونشون چن تا عکس یادگاری گرفت 🥹

نه بابا

خیر...

ن دیگ

نه عکسای معمولی میگیرم همینجوری از کاراش

نه دیگه.

نه دیگ چخبره

سلام نه دیگه

سوال های مرتبط