۶ پاسخ

عزیزم من ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم.
۱۶ هفته هنوز زوده

من ۱۸ هفته رفتم گفت خیلی زود اومدی برای ۱۹هفته و۳ روز بهم نوبت داد

۱۶هفته دوس داشتی برو تعین جنسیتش ۱۸هفته برو برای غربالگری دوم

۱۸هفته

۱۸ هفته بری بهتره
من دیرتر هم رفتم ۱۹ هفته و ۲ روزم بود فک کنم رفتم

18هفته

سوال های مرتبط

مامان زیتون 🫒 مامان زیتون 🫒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان ماهلین🌙🧸🩷 مامان ماهلین🌙🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🧿🧿🧿🤰 مامان 🧿🧿🧿🤰 روزهای ابتدایی تولد