سلام خانما کی برام واسه سنو قلب؟

۱۰ پاسخ

من امروز ۷ هفته و ۴ روزم عصری میخوام برم خیلی استرس دارم خداکنه قلبش تشکیل شده باشه🥲

۸ هفتگی باید برید واسه سونو قلب

دقیقا فرا 7 هفته و5 روزم و وقت سونو دارم

عزیزم من ۶هفته دقیق بود رفتم صدای قلشو برام گذاشت

همین الان میتونی بری من سر پسرم ۶ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود

از هفته ۷ تا ۸ میرن ولی ۸ بری بهتره چون دیگه مطمعنی و تشکیل شده

خوبه میتونی بری

من ۶ هفته ۵ روز رفتم اوکی بود

دو سه روز دیگ برو عزیزم

دقیقا 7هفته 5روزم

سوال های مرتبط

مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته بیستم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری