خانوما اسم جانان یا بهار ؟ کدومش قشنگه ؟

۹ پاسخ

دوتاش قشنگه ولی اسم بهار هیچوقت قدیمی نمیشه

بهار
اسمیه ک هنوزم وقتی صدا می‌کنی قشنگیه خودشو داره

جانا

جانان

جانان

جانان

جانا.

جانان

معلومه جانان . بهار یکم قدیمی شده

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۱ ماهگی
مامان مامان آروین👶😍 مامان مامان آروین👶😍 ۱۳ ماهگی
مامان هایلین🐣🍼💖👑 مامان هایلین🐣🍼💖👑 ۴ ماهگی
مامان جگر گوشم مامان جگر گوشم هفته سی‌وششم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی