بهار.
من با احترام به همگی اصلا پناه رو دوست ندارم حس میکنم انرژی منفی داره بار داره انگار
یه پیر زنه تو فامیل ما اسمش بهاره بخاطر اون بدم اومده از بهار😂😂
پناه ها مال باباهان دیگه، بهار قشنگه
بهاااار
بهار
پناه خیلی زیاد شده
نیهان از نظر من جدیدن پناه هم خیلی قشنگه
بهارررر
پناه رو همه دارن😂 دنیا هم زیاده
بهار
پناه.
پناه قشنگه
پناه.
تعدا پناه ها زیاد شده همه اسم دخترشونو میزارن پناه 😂 دنیا قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.